zondag 30 december 2012

Nieuwjaarsbrieven

Heeey allemaal!

De lieve goede Sint had een paar weken geleden in mijn schoen (eigenlijk ernaast) een zak vol leuke dingetjes van de Action gelegd. In die zak zat oa een boek om zelf kaarten te maken. Het is echt heel erg leuk om te doen, als je knutselen leuk vind, en het is ook een hele goede tip! Ik heb er mijn nieuwjaarsbrieven van gemaakt (ja, die schrijf ik nog altijd), maar je kunt er natuurlijk ook gewoon kaarten voor verjaardagen mee maken of voor andere gelegenheden.
De meesten kaarten zijn trouwens ook in 3D!

Het boek is, zoals ik al zei, van de Action en de prijs is ongeveer 6 euro. Met een boek kun je 30 kaarten maken.
Dit is het boek dat ik heb, maar dat heb je ook nog in blauw!



De kaarten die ik heb gemaakt zien er zo uit:




Fijne feestdagen!

xx
Laura

2 opmerkingen:

  1. Heel tof idee en wat een mooie kaarten :o
    Je hebt talent! ;) kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaarten! Heb het nog niet zien liggen in de action, Zal er zeker eens nar kijken

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...