maandag 31 december 2012

Who wears it best? #1

Ik was wat aan het rondkijken op het internet en vond verschillende foto's van celebs met dezelfde kleding aan. Meestal een jurk of dergelijke. En ik wou die dan eens gaan vergelijken en zeggen wie dat ik vind dat het kledingstuk het beste draagt/combineert. Dus laten we beginnen!

1) Lindsay Lohan vs. Eva Longoria.
 
Wel, voor mij is het duidelijk. Eva Longoria is de winnaar! Lindsay is gewoon veel te mager voor deze jurk. Haar armen en benen zijn helemaal niet flaterent, het enige dat opvalt zijn haar borsten. Eva daarin tegen heeft wel het juiste lichaam voor deze jurk en straalt erin!

Voor meer, klik verder


2) Taylor Swift vs. Blake Lively vs. Ariana Grande
Hmm.. Deze is iets moeilijker. Ik vind dat Ariana d'r haarkleur er niet zo goed bij past, en de schoenen ook niet echt. Taylor ziet er een beetje ongemakkelijk uit (dat kan natuurlijk ook aan de foto liggen) en combineerd het met een schattig riempje. De schoenen vind ik niet zo mooi. Blake die houd het jurkje ook gewoon zoals het is en combineerd het met pittige dierenprint pumps. Voor mij is het denk ik toch Blake Lively.

3) AnnaLynne McCord vs. Ashley Tisdale
Hierbij ga ik voor Ashley Tisdale. Ookal is het jurkje ook wel mooi met opgestoken haar. Ik vind de schoenen van Annalynne er gewoon niet zo heel erg leuk bij. Het losse blonde haar van Ashley geeft het een leuk edgy effect en subtiele dierenprint bij zwart is gewoon super leuk ;)

4) Vanessa Hudgens vs. Paris Hilton
Hier ga ik voor Vanessa. Bij Paris lijkt het jurkje te groot, het hangt maar wat naar beneden. Vanessa straalt meer en het past gewoon beter.

5) Paris Hilton vs. Demi Lovato
Wat ik veel werk is dat Parin Hilton wel vaak dezelfde kleding aanheeft als andere celebs ;) Deze keer ga ik ook weer voor Demi, Paris Hilton moet gewoon dringend wat bijkomen! Ook dit jurkje is weer niet echt flaterent bij haar! Bij Demi past het mooi en is het gewoon een schattig leuk jurkje!

Dit waren ze voor deze keer! Laat me weten als je nog eens zo'n artikel wilt lezen! Oh en laat ook zeker achter in de comments wat jij vind! Who wears it best? Let me know! ;)
xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. 1. Eva
    2. Oehh, deze is moeilijk. Maar ik kies toch voor Taylor
    3. Ashley
    4. Vanessa
    5. Demi (leuk jurkje!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1. Eva
    2. Blake
    3. Ashley
    4. Vanessa
    5. Demi
    Oké hetzelfde als jou dus ;) Leuk artikel! Vaker doen x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...