zaterdag 10 november 2012

Quotes #1

Ik weet dat we al vaker berichten hebben gemaakt met quotes, en daarom dat de titel niet echt overeenkomt met de werkelijkheid. Maar ik weet niet hoeveel we er al hebben gedaan en we geven het ook altijd ene andere naam, dus ik heb besloten om ze gewoon te nummeren en gewoon nu en dan eens een artikel te maken met wat quotes in. Ik vind het persoonlijk wel eens leuk om te lezen en eigenlijk vind ik ze ook heel belangrijk en vind ik dat je er nu en dan eens moet bij stilstaan.


















4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quotes! xo

    http://nadjeahuizer.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie quotes! altijd leuk om te zien :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie quotes!
    moet je zeker vaker maken zo'n artikel!
    vind het altijd leuk als er ook eens iets anders tussen komt op beauty/fashion blogs.
    Bij jullie is dat dan leuk met quotes, muziek........

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...