dinsdag 3 juli 2012

De leukste zomersandaaltjes!

Heeey allemaal,

Nu het zomer is, kun je je sandaaltjes weer uit de kast trekken. Maar als die versleten, kapot of iets dergelijke zijn, dan moet je er natuurlijk nieuwe kopen! Dat wordt geen probleem, want in zowat elke winkel verkopen ze leuke sandaaltjes!
Ik zet even mijn favorieten op een rijtje.

Deze schattige, groene sandaaltjes kun je vinden bij de H&M. Je moet er maar 19,95 euro voor betalen. Ik denk zelfs minder nu in de solden, maar dat kun je niet zien op de site! Go get them :)





Deze schattige neonroze sandaaltjes zien er fantastisch uit, maar zijn waarschijnlijk wel wat moeilijker te combineren. Je vindt ze bij de forever21 voor iets minder dan 10 euro, als dat geen koopje is! 
Deze sandaaltjes zijn misschien wel mijn grootste favoriet! Ze zijn van de Asos, en het heeft dus een wit bandje in het midden. Ik vind dat dit echt het perfecte zomersandaaltje is, en aangezien ze maar 24,44 euro kosten, is het nog beter! 

Dit sandaaltje van de pimkie lijkt me geweldig om op reis te gaan. Ze kosten ook maar 22,99 euro!
Hoewel ik dit sandaaltje misschien liever niet in het zilver had gezien, behoort het toch tot mijn favorieten! Het schattige detail is het strikje! Wil je deze, zou ik ze nu meteen gaan halen, want ze zijn afgeprijsd van 19,95 euro naar 12,99 euro! whieeeeeee :)

Deze sandaaltjes zijn net zoals de roze van de forever 21! Ik vind ze vooral schattig door de bloemetjes. Deze sandaaltjes vind ik geschikt voor zowel overdag als 's avonds. Voor deze schattigerds betaal je 14,75 euro.
En dan als laatste deze, ze lijken heel comfortabel. Deze zijn van de Asos, ook weer voor 24,44 euro!

Ben je nog op zoek naar een leuk sandaaltje, dan kun je altijd deze even proberen. 
Zaten bij deze nog geen die je echt heel leuk vond, dan is dat geen probleem want ze zijn zowat overal te koop in verschillende kleuren en vormen!

Welke is jouw favoriet?

xx Laura


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...