maandag 9 juli 2012

Dip Dye Nails

Eindelijk heb ik iets gevonden om op mijn nagels te doen! Mijn inspiratie was een beetje op, en ik vond niets meer om op mijn nagels te doen... Daarom koos is altijd voor gewoon een kleurtje, maar vandaag ben ik nog eens begonnen! En ik heb dip dye nails gemaakt! Aaah ;)
Het is echt leuk om te maken en niet zo moeilijk! Even wat oefenen, maar dat komt dik in orde! Ik ben links dus mijn rechtse hand is altijd het mooiste gelakt, maar deze keer moest ik er even 'in komen' en is mijn linkse hand dus beter gelukt! Het is dus een design dat je goed op beide handen kan doen!!
Ik zal even uitleggen hoe je het maakt, het is namelijk totaal niet moeilijk ;)
Wat je nodig hebt is:
- 4 kleuren, ik koos voor rood, groen, blauw en geel
- Tandenstoker of fijne dottingtool
- Witte nagellak
- Base- en topcoat

Wat je doet is:
1) basecoat!
2) Witte lak, als basis, dan dekken de kleuren mooi en heb je geen 'gaten'
3) Plaats met je 4 kleuren 4 bollen op je nagels, zorg dat je genoeg nagellak neemt, want als je niet genoeg nagellak neemt lukt het niet goed en ziet het er te messy uit!
4) ga met je tandenstoker de kleuren wat door elkaar 'roeren' met wat cirkielbewegingen ga je door de kleuren heen, daarom moest je dus genoeg nagellak nemen...
5) Als je niet tevreden bent kan je er nog wat nagellak bovenop doen, ik had soms het probleem dat 1 kleur er niet genoeg in voorkwam, dan pak je die kleur en doe je een beetje erbij en g je verder roeren.
6) topcoat!

Zie hoe makkelijk het is? Als je nagelwielen hebt kan je misschien even oefenen op een nagelwiel, dan kom je er wat rapper in...
xoxo Roos

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...