zaterdag 28 juli 2012

Voor in de valies

Heey allemaal,

Niet deze week, maar de week erachter vertrek ik ook op vakantie. Daarvoor heb je wat spulletjes nodig en we hebben al wat gekocht. Ik dacht dat het leuk was om dat al eens te laten zien :)

Het overzichte van wat er toch zeker in mijn koffer te vinden gaat zijn :)




 Wattestaafjes, altijd handig!
Deo voor overdag van Sanex.
Deo voor 's nachts van Rexona (geeft af op de kleren)

Plakkers!

Zonnecreme, 50+   die smeer ik want ik verbrand heel erg snel (blond haar..)

Aftersun, moest ik toch nog verbranden!

xx Laura


3 opmerkingen:

  1. Ik heb een klein vraagje: Waarom gebruik je een deo voor 's nachts? (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Hannah,

      Daarover heb ik eerder al een artikel geschreven: http://fashionsectionblog.blogspot.be/2012/04/revieuw-anti-transpirant-rexona.html

      Maar om toch even op je vraag te antwoorden: Het is een deo die daar speciaal voor gemaakt is. 's nachts zijn de zweetklieren minder actief en daarom kan het ook de Rexona beter opnemen.
      Het is eigenlijk ook niet echt een deo maar een anti-transpirant. Het verschil is dat door deo je eigenlijk gewoon de zweetgeur wegdoet, maar je blijft zweten. Anti-transpirant zorgt ervoor dat het zweten minder wordt.

      xx Laura

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...