zaterdag 7 juli 2012

Mini 'Shoplog': Schoenen!

Vandaag heb ik even een kort bericht voor jullie! Ik heb namelijk een paar dagen geleden naar het stad geweest, toen heb ik een shoplog gemaakt, maar niet verteld dat ik ook schoenen had gevonden! Omdat ik twee paar had waarvan er nog 1 besteld was wou ik even wachten. Hier even een soort van 'overview' van wat ik gekocht heb ;)
Hahah, wow wat is dat veel seg ;) Maar goed, ik wou gewoon mijn schoentjes even laten zien en aangezien mijn mama die is gaan ophalen vandaag (ik had ze besteld) heeft ze nog een agenda meegenomen ;)

 Een agenda van HEMA! Iedereen kent die leuke agenda's wel ;) En nee, je moet niet denken dat ik nu al spullen voor school aan het kopen ben, wij krijgen op school een agenda, we moeten er niet zelf eentje kopen. Dat is toch een beetje jammer want zo'n toffe agenda is wel leuk ;)
Hij is redelijk dik, maar dat valt goed mee. Omdat het per pagina een dag is ;) Kan ik lekker veel schrijven en zeker in de vakantie is dat handig! Ook is het leuk dat ik hem dan ook gewoon langs binnen met kleurtjes kan versieren als er iets 'groots' aankomt waar ik super veel zin in heb ;) De prijs weet ik niet, want ik heb hem gekregen van mijn mama. Maar dat zal rond de €5 à €6 liggen?
 En dan het eerste paar schoenen! Van converse, het zijn dus echte, maar ze noemen het One star en niet all star ;) Zal komen omdat ze geen witte tip hebben ofzo...
 Ik vind ze er leuker uitzien dan een all star, omdat die zo 'perfect' zijn. Deze is precies al zo een beetje versleten ;) Ach ja je weet wat ik bedoel! De kleur is wel anders dan op de foto, het groen is echt wel feller dan dat hoor, maar nog altijd donker en al gedragen ;) Deze waren denk ik origineel €72 en ik heb ze gekocht voor €45.
 En dan het tweede paar waar ik al super lang naar opzoek was ;) Sandalen! Ik heb ze ook in het oker geel en licht blauw gezien, maar de licht blauwe vond ik niet mooi en het oker geel vond ik nog wel redelijk, maar ik heb al ballerina's in okergeel! Dan kwamen we een winkeltje tegen en zagen we ze in het bruin!
(dit zijn de ballerina's)

Ik vind ze echt heel mooi ;) Ze zitten eigenlijk ook een beetje in de stijl van mijn ballerina's met die bloem achtige blaadjes ;) Maar ik vind ze echt tof! Ik weet hun originele prijs niet, maar we hebben ze gekocht voor €40!

En dat was het al haha ;)
xoxo Roos

7 opmerkingen:

  1. Leuke agenda en schoenen!
    Ik volg je!

    Liefs xx

    www.liveyourpreciouslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie schoenen! LOVE THEM ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die sandalen zijn prachtig!
    echt super gaaf ;o

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ik ging nog iets vragen: welke nagellak heb je op je tenen?
    ik vind het ene super mooie kleur!
    hmm.. nogal rare vraag, maar toch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee hoor, geen vreemde vraag ;)
      Het is: Meet Me At Coral Island van CATRICE!
      Super mooie kleur die ik heel vaak op mijn nagels heb!! ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...