vrijdag 20 juli 2012

Thrillers!

Na de liefdesfilms, is het nu tijd voor trillers! Ja, daar kan ik ook wel van houden! Ik heb er al een aantal gezien die ik echt wel goed vond! Dus hier is mijn lijstje met trillers, die misschien niet iedereen al gezien heeft! Dus hier gaan we!
1 - And the baby will fall
Oké geen goede trailer, maar zo zie je een paar beelden van de film... Echt een goeie film! Hij is niet heel spannend tegenover andere films, maar ik ben een echte softie dus ik vond het spannend! ;) Ik wil niks verklappen omdat het anders niet leuk meer is, dus kijk hem gewoon!



2 - Homecomming
Brrrr... Ulg echt een psycho film! Ik hem een tijdje geleden gezien met mijn zus overdag... toen kwam Laura slapen en moest ik midden in de film naar het buskotje laura gaan halen... man ik heb echt zitten snelwandelen zodat ik op de grote baan bij veel mensen kwam ;) Ergste vanal, in onze straat staat een super eng, verlaten, groot huis dat al jaren lang verlaten en onbewoond staat... yup daar moest ik langs... Dat was mijn verhaaltje, haha kijk de film gewoon echt een goede film en lekker spannend!

3 - Sorority Row
Omg, zo goor! Echt de trailer alleen al, daar ga je gewoon al voor onder je deken kruipen haha ;) Echt serieus, alleen deze trailers allemaal zien vind ik eng, omdat ik dan heel die film voor me zie... brr....

- Oké, klein probleem, ik heb nog super veel triller films in mijn hoofd die ik gezien heb maar ik weet de naam niet meer ;( Tja ik zal nog wat verder zoeken!! -

4 - Chloe
Deze films heb ik na homecomming gezien, ik vond hem iets minder eng maar nog altijd redelijk ziek... Het is echt een vreemd meisje! We hadden toen nog prime op de tv, we mochten dat uitproberen, en we waren gewoon door heel de lijst met trillers aan het kijken! Toen heb ik super veel enge films gezien! Maar jammer genoeg weet ik al die namen niet meer... maar goed deze film: aanrader!

Maar goed, wat kijken we altijd na een thriller marathon? Een grappige/ toffe/ mooie film! Ik heb een film gezien die nog in onze digibox zat, dus dit is 'ie!
5 - I could never be your women
Ik vond dit echt een leuke film! Grappige momenten en liefde ;) Yup kijken na de thriller mensen! Welke thriller films kennen jullie nog? ;)
♥ Roos

2 opmerkingen:

  1. Ik heb echt al héél erg lang geen films meer gekeken, maar misschien ga ik dat nu maar wel weer eens doen. (:
    Leuke post (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. just saw 'and baby will fall' such a good movie! love it ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...