vrijdag 6 juli 2012

Pull&Bear Sales

Pull&Bear, wat een fantastische winkel! Als ik online ga kijken vind ik er altijd super mooi spullen! Ik ging nog eens kijken en natuurlijk zijn er solden! Dus ik laat jullie vandaag mijn favorieten zien samen met hun solden prijs! Dus laten we er direct aan beginnen! Maar laten beginnen bij de gasten in beachwear ;D

   
Oké, nu kunnen we er weer tegen aan! Laten we nu eens kijken naar de mooie spullen die wij kunnen halen!
Vorige keer toonde ik jullie dit jumpsuit al, vele mensen vonden dit heel mooi! Dus wou ik even zeggen dat je het nu i.p.v. voor €25,99 het voor €15,99 kan halen!
Dit gerafelde top is super cute! Van €19,99 naar €12,99. Heel tof!
OMG super mooie short! Je hebt hem in het blauw en in het geel. Van €19,99 naar €15,99.
Super mooi blousje! Vind je niet? Ik vind het een toffe kleur en een super mooi model! Van €25,99 naar €15,99! Hebben-Hebben-Hebben! ;)
Super mooie vest! Aaaah ik vind hem echt tof ;) Van €25,99 naar €15,99.
Baggy jeans! Ik denk niet dat het bij mij staat, maar ik vind het er wel tof uitzien! Van €29,99 naar €19,99, hallo 20 euro voor een jeans? Dat is toch niks? ;)
Skinny jeans! Ook van €29,99 naar €19,99. Weer, een jeans voor 20 euro?
Toffe pull en toffe dot!! Van €29,99 naar €19,99... Kost evenveel als een jeans? Wow?!

En zo gaat het maar door! Er zijn echt super veel toffe dingen! Ik wil er naartoe! In België is er een winkel in Antwerpen en Brussel... Dus ik zal toch een keer naar Antwerpen moeten hoor deze vakantie!! ;)
xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Ik heb dat dipdye shortje in het blauw!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat eerste playsuit vind ik echt fantastisch! misschien dat ik 'm wel koop :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...